فعالیت های معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی یزد قبل از سال جدید تشریح شد

یزدفردا :خبرنگار"محمد كاظم وكيل :به همت اداره عمومی معاونت اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی یزد قبل از سال جدید فضای باز و داخلی رنگ و روی تازه گرفت.

دکتر دهقان معاون اداری و مالی دانشگاه در این رابطه به خبرنگار دانشگاه گفت : با هدف تکریم ارباب رجوع و رسیدگی و نظافت هرچه بیشتر به فضاها و ساختمانهای دانشگاه، اداره عمومی دانشگاه اقدام به فعالیتهای گسترده ای نمود.
معاون اداری مالی دانشگاه ادامه داد : نظافت آزمایشگاهها و کارگاهها به صورت کامل، هرس نمودن درختان، نصب سطلهای زباله در محوطه دانشگاه و ساختمانها، نصب ساعتهای دیجیتال، قراردادن صندلی های انتظار تکمیلی در ساختمانها، تعمیر و تجهیز وسایل ایاب و ذهاب دانشگاه در مسیر خوابگاه، تکمیل گُلکاری و فضای سبز دانشگاه، شروع ساخت گلخانه، ارتقاء سطح کیفی سلف سرویس اساتید و کارکنان و تأمین وسایل مورد نیاز، فضاسازی و زمینه تجهیز مهمانسرای اساتید به کتابخانه و شبکه اینترنت، نصب تابلوهای راهنما در کلیه ساختمانها و ... از جمله فعالیتهایی بوده است که به حمدا... به بهترین شکل ممکن انجام شد.
این عضو هیأت علمی دانشگاه در ادامه از همکاری محمد رضا اداری، سید احمد فاطمی رئیس اداره امور عمومی همکاران آن اداره در بخشهای خدمات، امور نقلیه و سلف سرویس اساتید و دیگر همکاران کارکنان دانشگاه تقدیر و تشکر نمود.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا